Kuuluuko viestisi selkeänä?


Yrityksillä, kuten ihmisillä, on oma ääni ja oma persoonallisuus. Se heijastuu kaikessa tekemisessä. Kaipaako yrityksesi persoonallisempaa ääntä ja kirkkaampaa viestiä?  

Yhteystiedot Tutustu palveluun

Jokainen viesti on brändiviesti

Yrityksesi viestii joka päivä, aktiivisesti tai passiivisesti. Verkkosivujesi jokainen virke muovaa yrityskuvaasi lukijan päässä.
Tuon tuosta on tiedotettavaa, markkinoitavaa, ilmoitettavaa, ulkoisesti tai sisäisesti.

Onko yrityskuvasi selkeä ja erottuva, ja viestisi linjassa sen kanssa?
Me autamme sekä viestisi kirkastamisessa että sen viemisessä perille eri kanaviin, keinoina esimerkiksi:

  • sidosryhmäviestintä: asiakas- ja henkilöstölehtien sisällöntuotanto ja visuaalinen suunnittelu
  • tiedottaminen: uutiskirjeet, lehdistötiedotteet
  • tapahtumamarkkinointi: messuosastot ja -materiaalit
  • suoramarkkinointi
  • some-viestintä

Ydinviesti haussa, mutta workshopit väsyttävät? Tilaa kilpailijakatselmus.


Kilpailijakatselmus on työkalu yrityksesi ydinviestin ja halutessasi myös visuaalisen ilmeen löytämiseen. 
Se on syntynyt käytännön tarpeesta: kaikilla ei riitä aikaa tai energiaa istua tuntikausia workshopeissa mainostoimiston kanssa pohtimassa oman firman erottautumistekijöitä. Kilpailijakatselmuksella saavutetaan samat tavoitteet, mutta selviät paljon vähemmällä vaivalla.

Katselmuksessa

  • tunnistamme hyviä – ja huonoja! – viestinnällisiä ja visuaalisia käytäntöjä
  • löydämme tapoja erottautua kilpailijoista
  • löydämme suunnan yrityksesi ydinviestille

Homma etenee näin:

  1. Nimeät meille 4–5 tärkeintä kilpailijaasi
  2. Me paneudumme kilpailijoiden (ja sinun yrityksesi) verkkosivuihin ja analysoimme pääviestin ja visuaalisen ilmeen vahvuudet ja heikkoudet
  3. Pidämme yhdessä purkupalaverin (1,5 h), jonka päätteeksi esitämme sinulle katselmuksen pohjalta muutaman kysymyksen yrityskuvaasi liittyen
  4. Vastaat kysymyksiin omaan tahtiin, vaikkapa sähköpostitse.

Vastaustesi pohjalta löydämme yrityksesi oman äänen ja persoonallisuuden.
Niiden varaan voimme lähteä rakentamaan viestiäsi vaikkapa verkkosivuille, esitteisiin, someen ja muihin kanaviin.