Markkinointi- ja sidosryhmäviestintää diginä ja printtinä
Näitä teimme
- graafista suunnittelua
- viestintää
- painotuotteita
- messuosastoja
- verkkosivustoja (Suomen verkkosivut, kansainväliset verkkosivut, WordPress)
Vuonna 1975 perustettu Kalaneuvos on määrätietoisella työllä kasvanut Suomen johtavaksi kala-alan yritykseksi. Kalaneuvos-konserni paitsi jalostaa, myös kasvattaa itse kalaa. Viidennes tuotannosta menee ulkomaille; ensiaskelet myös Kiinan valtaville markkinoille on jo otettu.
Kasvava bisnes edellyttää toimivaa markkinointi- ja sidosryhmäviestintää, ja niissä painotuotteet ovat edelleen merkittävä kanava. Olemme suunnitelleet visuaalista ilmettä Kalaposti-asiakaslehteen ja lehti-ilmoituksiin sekä tuoteluetteloihin niin suomeksi, englanniksi kuin kiinaksikin. Messunäkyvyyttä olemme edistäneet messuosaston suunnittelulla ja messuvideotuotannolla. Vastaamme myös Kalaneuvoksen verkkosivujen tekniikasta.