Markkinointi-​ ja sidosryhmä­viestintää di­gi­nä ja print­ti­nä

Näitä teem­me

Vuon­na 1975 pe­rus­tet­tu Ka­la­neu­vos on mää­rä­tie­toi­sel­la työl­lä kas­va­nut Suo­men joh­ta­vak­si kala-​alan yri­tyk­sek­si. Kalaneuvos-​konserni pait­si ja­los­taa, myös kas­vat­taa itse kalaa. Vii­den­nes tuo­tan­nos­ta menee ul­ko­mail­le; en­sias­ke­let myös Kii­nan val­ta­vil­le mark­ki­noil­le on jo otet­tu.

Kas­va­va bis­nes edel­lyt­tää toi­mi­vaa markkinointi-​ ja si­dos­ryh­mä­vies­tin­tää, ja niis­sä pai­no­tuot­teet ovat edel­leen mer­kit­tä­vä ka­na­va. Olem­me suun­ni­tel­leet vi­su­aa­lis­ta il­met­tä Kalaposti-​asiakaslehteen ja lehti-​ilmoituksiin sekä tuo­te­luet­te­loi­hin niin suo­mek­si, englan­nik­si kuin kii­nak­si­kin. Mes­su­nä­ky­vyyt­tä olem­me edis­tä­neet mes­suo­sas­ton suun­nit­te­lul­la ja mes­su­vi­deo­tuo­tan­nol­la. Vas­taam­me myös Ka­la­neu­vok­sen verk­ko­si­vu­jen tek­nii­kas­ta.