Rohkea kuntamarkkinointi kannattaa
Näitä teimme
- viestintää
- graafista suunnittelua
- lehti-ilmoituksia
- videotuotantoa
- radiomainoksia
Hämeenkyrön kunta, joka houkuttelee uusia asukkaita ja yrittäjiä, markkinoi palveluitaan Värikkään suunnittelemalla ja toteuttamalla viihteellisellä Kunnanjahtaaja-videosarjalla. Värikkään luoma videosarja ylitti uutiskynnyksen jo kolmannen kerran.
Video onkin lyömätön tapa löytää ja koukuttaa uusia asiakkaita nopeasti ja kustannustehokkaasti. Värikkään valttina videotuotannossa on kepeä huumorivetoinen linja. Se sopii – tilaajan tarpeisiin sovitettuna ja maulla toteutettuna – konservatiivisimmankin aihepiirin käsittelemiseen.
Kunnanjahtaaja videosarja
Hämeenkyrön kunnalle luomamme kunnanjahtaaja ylitti kaikki odotukset ja täytti viraalimainonnan piirteet käsikirjamaisesti. Mainosvideo sai vajaassa viikossa yli 10 000 katselukertaa YouTubessa ja Iltalehden huomioimana IL-TV:ssä yli 20 000 näyttökertaa ja 3700 Facebook-jakoa.
Tonttimainontaa printissä
![Bannerimainos Hämeenkyrön kunnalle](https://varikas.fi/wp-content/uploads/2021/09/1479002_1039740862732372_6252746822483699959_n.png)
![Nokkela pieni lehtimainos Aamulehdessä](https://varikas.fi/wp-content/uploads/2021/09/10682281_10153348596020850_7159959846153106851_o-edited.jpeg)
![Kokosivun lehtimainos tonttimarkkinointiin](https://varikas.fi/wp-content/uploads/2021/09/hameenkyro_mainos.jpeg)
Antero Alenius, Kunnanjohtaja
Hämeenkyrön kunta