Tavoita asiakkaat huomiota herättävällä erikoistoteutuksella
Meillä on tanakka asiantuntemus OOH- ja DOOH-tuotannoista Suomen vilkkaimmilla ja parhaimmilla ulkomainonnan promootiopaikoilla, kuten Helsingin rautatieasemalla ja Kampin kauppakeskuksessa.
Suunnittelemme brändillesi erottuvan promootion yhdistämällä digitaalisia pintoja ja uusinta teknologiaa näyttäviin suurkuvatulosteisiin ja rakenteisiin. Meiltä saat koko paketin suunnittelusta tuotantoon, rakentamiseen ja purkamiseen. Yhteistyökumppaneidemme kanssa ylitämme odotuksesi!
Mitkä ihmeen OOH ja DOOH?
OOH eli Out-of-home tarkoittaa ulkomainontaa perinteisissä mediapinnoissa kuten tienvarren levytulosteisilla jättipinnoilla ja seinäbannereilla.
DOOH eli Digital out-of-home on ulkomainontaa digitaalisissa mediapinnoissa, esimerkiksi LED-mainosnäytöissä kaupungilla ja ostoskeskuksissa.
Poimintoja promootioista
Ben & Jerry’s
Suunnittelimme ja toteutimme näyttävän Ben & Jerry’s -promootion Helsingin rautatieasemalle yhteistyössä Clear Channelin ja SipuliGroupin kanssa. Näitkö tämän? Kävitkö kenties istuskelemassa ja kuuntelemassa nuotion risahtelua?
Suunnittelimme Ben & Jerry’sille Helsingin Rautatieasemalle Marshmallow & S’more Sundae maun kampanjapisteen ensiksi 3D-mallintamalla kampanja-alue. Kampanjaa varten tehtiin useampi eri asettelumalli 3D mallintamalla ennen kuin viimeinen asettelu löytyi.
Danone YoPRO
Suunnittelimme ja toteutimme Danonelle sporttihenkisen promootion. Kolmimetristen YoPRO-jogurttipurkkien keskellä pelattiin isolla screenillä Rehaboo!n kehon liikkeet tunnistavaa peliä. Tämäkin loistavaa yhteistyötä Clear Channelin ja SipuliGroupin kanssa.
Musti ja Mirri
Viime eduskuntavaalien alla hoidimme useissa kauppakeskuksissa ja rautatieasemilla pitkin Suomea näkyneen kampanjan toteutuksen ja logistiikan.