Markkinointi- ja sidosryhmä­viestintää diginä ja printtinä


Näitä teimme

Vuonna 1975 perustettu Kalaneuvos on määrätietoisella työllä kasvanut Suomen johtavaksi kala-alan yritykseksi. Kalaneuvos-konserni paitsi jalostaa, myös kasvattaa itse kalaa. Viidennes tuotannosta menee ulkomaille; ensiaskelet myös Kiinan valtaville markkinoille on jo otettu.

Kasvava bisnes edellyttää toimivaa markkinointi- ja sidosryhmäviestintää, ja niissä painotuotteet ovat edelleen merkittävä kanava. Olemme suunnitelleet visuaalista ilmettä Kalaposti-asiakaslehteen ja lehti-ilmoituksiin sekä tuoteluetteloihin niin suomeksi, englanniksi kuin kiinaksikin. Messunäkyvyyttä olemme edistäneet messuosaston suunnittelulla ja messuvideotuotannolla. Vastaamme myös Kalaneuvoksen verkkosivujen tekniikasta.