25.11.2016

huumorilla uutiskynnyksen ylitse

Hämeenkyröä kieli syvällä poskessa edustava Kunnanjahtaaja koskettelee nyt jo kansainvälisen politiikan kuumia kipupisteitä.

Hämeenkyrön kunta, joka houkuttelee uusia asukkaita ja yrittäjiä, markkinoi palveluitaan Värikkään suunnittelemalla ja toteuttamalla viihteellisellä Kunnanjahtaaja-videosarjalla. Sen uusin osa yhdistää Hämeenkyrön houkutukset maailmanpolitiikan ajankohtaisiin aiheisiin. Värikkään luoma markkinointivideo ylitti uutiskynnyksen jo kolmannen kerran.

Videosarja on saanut kymmeniätuhansia katsojia ja runsaasti jakoja sosiaalisessa mediassa. Uusin jakso nousi uutiseksi paikallislehtien lisäksi mm. iltapäivälehdissä ja Aamulehdessä. Hämeenkyrön kunnanjohtaja Antero Alenius on tyytyväinen tulokseen:

”Värikästä voi kiittää nopeasta reagoinnista, asiakkaan tarpeiden ymmärtämisestä ja rohkeudesta uudistaa kuntamarkkinointia. Palaute on ollut erittäin hienoa!”.

Video onkin lyömätön tapa löytää ja koukuttaa uusia asiakkaita nopeasti ja kustannustehokkaasti. Värikkään valttina videotuotannossa on kepeä huumorivetoinen linja. Se sopii – tilaajan tarpeisiin sovitettuna ja maulla toteutettuna – konservatiivisimmankin aihepiirin käsittelemiseen.

Tampereen hauskin mainostoimisto Värikäs teki Kunnanjahtaaja 3:n yhdessä viikossa ideasta toteutukseen asti valmiiksi.